woensdag 19 februari 2014

10 Gedachten die u super kunnen motiveren


Het echte verschil tussen succes en falen is uw vermogen om uzelf gemotiveerd te krijgen en te houden.
Of u nu een ervaren ondernemer bent of net begint, is er niets meer essentieel voor succes dan uzelf gemotiveerd te houden. 

Hier zijn 10 gedachten die u daarbij kunnen helpen :

1. Motivatie betekent kiezen om te doen wat u liever niet zou doen, dat is de reden waarom ongemotiveerde mensen nooit iets bereiken .

2. De meeste mensen willen hun situatie verbeteren, maar weinigen nemen de verantwoordelijkheid om zichzelf te motiveren om deze veranderingen te bewerkstelligen.

3. Mensen kunnen altijd een reden vinden om een onaangename taak uit te stellen . Voorbeeld : "Vandaag zal ik mij organiseren ; morgen ga ik klanten bellen. "

4. Motivatie komt voort uit het beheren van uw geest en uw emoties . Wanneer u hierin mislukt gaat u een leven van stille wanhoop leven.

5. De meest deprimerende en demotiverende zinnen in de wereld beginnen meestal met de zin " Ooit, zal ik ... "

6. Als u merkt dat u denkt negatieve gedachten hebt, zoek een rustig plekje op en vervang die gedachten met positieve affirmaties of meditatie .

7. Stel uzelf grote vragen om grote resultaten te bekomen . " Waarom wil ik een miljonair worden? " is veel meer motiverend dan "Hoe kan ik geld verdienen ? "

8. Stel geen doelen die u gewoon prikkelen ; stel doelen die u een beetje bang maken . Op die manier zullen ze uw " motivatie spier" versterken.

9. Wat mensen tegenhoudt is de angst om te falen , maar als u niets onderneemt, zal u sowieso falen, dus wat heeft u te verliezen?

10. U kunt hebben wat u verlangt in het leven, maar niemand zal het u geven . Alles van waarde moet worden verdiend .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten