Uw klanten zijn uw heetst mogelijke prospecten als ze
tevreden zijn met de producten die ze gekocht hebben. Deze mensen vertrouwen u,
het zijn mensen met wie u hebt gewerkt en die u een goed gevoel hebt gegeven en
die dit misschien speciaal en zelfs belangrijk vinden. Wanneer u ook een
huidige en nauwkeurige databaselijst allemaal bijhoudt over hen en hun business
status, kunt u op uw goede relaties voortbouwen door iedereen "tot de kern
te laten behoren".
Hier zijn enkele dingen die u kunt doen met zo'n database:
- Stuur een maandelijkse nieuwsbrief met tips en speciale aanbiedingen over NOVAVIE en persoonlijke verzorging of andere toepassingen van deze producten
- Hou een persoonlijk contactbestand bij, dat zegt wanneer u moet bellen, wie u moet bellen, en waarom. Het is belangrijk dat u dit even nakijkt voordat u klanten belt, want het kan dienen om uw geheugen op te frissen
- Gooi een balletje op wanneer uw klanten, verkoopsvertegenwoordigers en beginnelingen in een ontvankelijke stemming zijn.
- Hou een bijwerkbare lijst bij van hun vragen, behoeften, wensen en andere gegevens die u zeker goed moet onthouden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten