zaterdag 28 december 2013

Hoe wordt ik succesvol met Novavie?

Het antwoord is eenvoudig. Introduceer de producten bij anderen en motiveer hen om deel te nemen in uw
organisatie en help hen om op hun beurt hetzelfde te doen. Dit wordt ondersteund door een unieke leidraad voor het uitbouwen van de eigen organisatie die haar succes al voor vele ondernemers bewezen heeft. Als eerste stap gaat u zelf producten gebruiken. Ga bij uzelf na of de producten werken en of u zich er beter bij voelt. De ervaring leert dat vrijwel iedereen positieve reageert.

Hieruit volgt heel natuurlijk de tweede stap waarbij u met anderen praat over het resultaat van het gebruik van de producten. Positief en negatief.

Als stap drie geeft u producten weg (de ¨sample¨ of ¨geschenk¨ dozen) waardoor u anderen met de producten kunt laten kennismaken. U gunt andere mensen toch ook hetzelfde resultaat dat u er zelf van ervaart?



Bevallen de producten dan kan men bij u producten kopen, direct of via de centrale website van de organisatie. Via dat laatste kanaal heeft u geen voorraad of administratie omdat er voor directe verzending naar het adres van de besteller gezorgd wordt met uw naam als afzender op de verpakking.

Verkoop van producten is echter niet het einddoel van uw activiteiten als ondernemer. Informeer uw contacten en klanten ook over de voordelen om ook distributeur te worden en daardoor dezelfde voordelen als uzelf te genieten. U gunt anderen toch ook het mentale en financiële welzijn waaraan u zelf werkt binnen de organisatie?

Hoe snel kan uw eigen organisatie groeien? Uw eigen organisatie groeit in principe naar rato van uw inzet. Stopt u er meer werk in dan is de kans op snellere groei hoger. Het begindoel - van nul af (alleen uzelf) - is maar twee tot drie mensen per jaar als nieuwe ondernemers in uw eigen organisatie inbrengen. Vervolgens helpt u die twee tot drie mensen om zelf ook weer mensen aan te brengen, stel 5 mensen op het tweede niveau. Die gaan vervolgens ook weer aan de slag en vanaf niveau 3 zult u doorgaans veel minder contact met nieuwe ondernemers hebben.

Uw betrokkenheid bij de training en begeleiding van de eerste 2 tot 3 niveaus van uw organisatie is van fundamenteel belang voor het succes. U bent niet steeds persoonlijk betrokken bij het werven van nieuwe mensen voor uw organisatie. Geleidelijk zullen de mensen binnen hun organisatie dat zelfstandig gaan doen. Wat van u gevraagd wordt is dat u de distributeurs binnen uw organisatie actief helpt om hetzelfde succes te bereiken als u zelf. Het is niet moeilijk om u hierin te motiveren want hun succes is ook uw succes!

Hoeveel uren per week vergt dat? Sommigen claimen begonnen te zijn met twee uur per week. De meeste anderen hebben wat meer uren nodig maar dat kan van week tot week variëren. U kunt met een aantal uren in de avond en in het weekend al veel mensen bereiken. En er zijn veel gelegenheden die u kunt gebruiken om uw ervaringen met anderen te delen. De hoeveelheid en de aard van de contacten waarover u beschikt kan verschil uitmaken in uw succes.

Het kan afhangen van uw zakelijke contacten en of u zich richt op kennissen (de ¨warme¨ markt). Meer inspanning is nodig wanneer u zich ook gaat richten op personen buiten uw kring van bekenden richten (de ¨koude¨ markt). Veel distributeurs blijken via hun warme markt al succesvol te zijn terwijl anderen zich meer op de koude markt richten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten