vrijdag 6 december 2013

MLM Tips om uw team op te bouwen

MLM tips zijn precies wat ik nodig had toen ik voor het eerst in netwerkmarketing begon. Het zou mij zeker veel tijd en frustratie bespaard hebben met mensen die nooit zouden toetreden.

Ik wil u redden van deze frustratie en dat is waarom ik dit artikel met u deel. Prospectie en werven is het makkelijke gedeelte.

Zodra mensen tot uw team toetreden, moet u een hele andere set van vaardigheden en de juiste denkwijze toepassen.Er is geen enkele reden waarom u zelfs een minuut zou spenderen met een MLM teamlid dat niet doet wat ze geacht worden te doen. Wilt u een betere ervaring en sommige teambuilding vaardigheden leren? Hier is een betere manier.

MLM Tips voor het opbouwen van een team

Zolang u doet wat u verondersteld wordt te doen, zal u succes boeken. Hier is iets wat die mijn mentor me leerde en ik nooit zal vergeten, "Sommigen zullen het doen, en sommigen niet, zo wat?"

Hier zijn de MLM tips die ik persoonlijk gebruik voor teambuilding.

Stel verwachtingen . Toen ik begon in netwerk marketing , heb ik dit niet begrepen. Dus ik was schreef mensen gewoon in en lege hen uit wat te doen, maar ik stelde nooit een verwachting. Dat werkte dus niet . Toen leerde ik dat dit mijn onderneming is  en ik verwachtingen moet stellen voor degenen die zich aansluiten bij mijn team . Het hebben van een mondeling contract werd belangrijk, want ik begon met mensen verantwoordelijk te houden voor wat ze zeiden dat ze zouden doen . Het is een eveneens een hulpmiddel om te sorteren Het helpt me om de mensen die serieus zijn over het bouwen van de onderneming te onderscheiden van degenen die dat niet zijn. Als ze het niet zijn, reageer dan dienovereenkomstig . Geen frustratie hier.

Wees een voorbeeld . Dit is een van mijn beste tips die me goed heeft gediend . Vraag niemand in uw team om iets te doen dat u zelf niet doet . Zorg ervoor dat u het doet en blijft doen. Het maakt niet uit welke uw rang is in uw onderneming, blijf de activiteiten doen die iedereen doet om hun onderneming vooruit te helpen.


Wordt evenement driven. Ga naar evenementen en moedig iedereen van uw team aan om naar evenementen te gaan . Evenementen zijn het beste, maar zorg er ook voor dat uw team op alle conference calls en webinars aanwezig is . Alle bedrijven hebben een jaarlijkse congres en vele organiseren regionale evenementen het hele jaar door. Evenementen helpen distributeurs om hun geloof in het bedrijf , de producten , en het beroep op te bouwen . Nogmaals, het is een geweldige manier om de mensen van uw team te leren kennen en voor het vinden van de mensen u uw tijd moet aan besteden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten